Reklamáció és termékvisszaküldés
Áru cseréje és visszaküldése
Szerződéstől való elállás esetén a visszaküldött árunak újnak, nem használtnak kell lennie, és nem lehet rajta sérülés nyoma. A szerződéstől való elállás a küldemény kézbesítésétől számított 14 napon belül érvényesíthető.
Az eljárás menete:
- Töltse ki és nyomtassa ki az űrlapot (itt letölthető). Ha nincs hozzáférése nyomtatóhoz, egyszerűen másolja át a nyomtatványról a szükséges információkat papírra.
- Gondosan csomagolja be az árut, és ne felejtse el mellékelni az aláírt nyomtatványt/papírt.
- Küldje el az árut a visszaküldési címre: Frogman, s.r.o. / ID: 25816F, East Gate Business park B1 - Magyar Posta, 2151 Fót
- Kérelme feldolgozásáról e-mailben fogjunk Önt tájékoztatni.
Termék reklamációja
Reklamáció kizárólag gyártási jellegű hibákra érvényesíthető, ez legkésőbb a küldemény kézbesítésétől számított 24 hónapon belül tehető meg.
Az eljárás menete:
- Töltse ki és nyomtassa ki az űrlapot (itt letölthető). Ha nincs hozzáférése nyomtatóhoz, egyszerűen másolja át a nyomtatványról a szükséges információkat papírra.
- Gondosan csomagolja be az árut, és ne felejtse el mellékelni az aláírt nyomtatványt/papírt.
- Küldje el az árut a visszaküldési címre: Frogman, s.r.o. / ID: 25816F, East Gate Business park B1 - Magyar Posta, 2151 Fót
- Kérelme feldolgozásáról e-mailben fogjunk Önt tájékoztatni.
A visszaküldött árut ne küldje vissza utánvéttel. Az ilyen jellegű küldeményt visszautasítjuk, és vissza lesz küldve az Ön címére.
Abban az esetben, ha az áru cseréje során különbözet keletkezik az árban, a túlfizetést visszatérítjük, vagy ellenkező esetben a különbözetet banki átutalással kell megfizetnie.